poniedziałek, 18 czerwca 2012

New in

Witam :) Nadszedł długo oczekiwany czas wyprzedaży i przecen. Dlatego wybierając się do sklepu, musimy uzbroić się w cierpliwość na oczekiwanie w 'kilometrowych" kolejkach do przymierzalni :) W tym roku, pierwszy raz pokusiłam się na zakupy w internetowym sklepie moodo.pl. Nie ukrywam, że miałam kilka obaw, co do jakości i rozmiarówki zakupionych rzeczy. Jednak przesyłka, którą otrzymałam kilka dni temu mile mnie zaskoczyła! Ponadto, skorzystałam z promocji dostawy- przy zakupach za ponad 150zł, przesyłka jest darmowa!



Jakiś czas temu ogarnęła mnie istna mania buszowania po second hand'ach. Cieszę się jak dziecko, gdy tylko wyszukam jakąś "perełkę". Muszę przyznać, że do tej pory dopisuje mi wyjątkowe szczęście- kilka wypadów do sh, a już stałam się posiadaczką wymarzonej jeansowej sukienki, upragnionych od zawsze spodenek z wysokim stanem,  ślicznej sukienki z H&M, klasycznej koszuli z Zary oraz kilku innych rzeczy. Zaczynam rozumieć i doceniać uroki robienia zakupów w takich miejscach. I najważniejsze- mój portfel na tym nie cierpi:) Poniżej przedstawiam Wam kilka "upolowanych" rzeczy:

Żółte spodenki kupiłam w sklepie Real za około 15zł :)
Zapłaciłam za nią 25zł. Muszę powiedzieć, że jest niemal idealna.

Sukienka z H&M, kupiona w SH za 15zł

Czy mówiłam, jak bardzo lubię ubrania marki F&F, dostępne w sklepach Tesco? Uważam, że wiele z nich ma uniwersalne kroje i niską cenę w stosunku do jakości. Korzystając z okazji, zaopatrzyłam się w trzy bawełniane koszulki, które idealnie nadają się na nadchodzące upały:



Nie byłabym sobą, gdybym nie wzbogaciła szafy o buty. W sklepie Deichmann, znalazłam dwie idealne pary, które od razu podbiły moje serce! Zwłaszcza, że są niesamowicie wygodne.


A czy Was także skusiły wyprzedaże? Macie jakieś przecenione hity na oku? 
Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania- nie gryzę:) Podziel się się wrażeniami i swoim zdaniem!
Dziękuję/ Thank U :*