czwartek, 14 czerwca 2012

I'm back :)) / Wróciłam :))

Strasznie długo mnie tu nie było... Niestety problemy ze zdrowiem uniemożliwiły mi prowadzenie bloga :( Na szczęście czuję się coraz lepiej. Wracam z mnóstwem pomysłów na kolejne stylizacje oraz notki dotyczące pielęgnacji (zwłaszcza, że ostatnio dzięki mojemu cudownemu Chłopakowi pozbyłam się 10cm włosów i odzyskałam ślicznie kręcące się włoski).
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć z pieszej wycieczki. Koszulę kupiłam rok temu w sklepie Bershka za około 40zł. Nie mogłam się jej oprzeć, zwłaszcza, że uwielbiam beże i brązy.
Ciekawostką jest, że rzymianki upolowałam 2 lata temu w UK- są skórzane i kosztowały niecałe 4 £. Są niesamowicie wygodne i szczególnie nadają się na piesze wyprawy.
Czy Wy także jesteście dumne ze swoich "łupów" wyprzedażowych? Możecie polecić jakiś ciekawy sklep lub miejsce?


Szybka poprawa fryzury...


... i gotowe!  (ostatnio zakochałam się w kokardach we włosach :))


Wszędobylska mięta:


torebka-H&M, chustka-no name

To mój nowy nabytek- okulary firmy Solano. Polecam, jeśli ktoś musi nosić naprawdę dobre okulary przeciwsłoneczne. Obecnie pozbyłam się wszystkich par pochodzących z sieciówek. 
kokardka-F&F, okulary-Solano, koszula-Bershka, legginsy-Peacock, rzymianki-George, pasek-no name,  bransoletka-YES


Cudo:


Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce :)

P.S. Przypominam o rozdaniu u Laogeny:


 oraz u blogerki Agulkowe Pole:


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam miętę na paznokciach :) Super upięcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wygladasz :) Rzeczywiscie mamy podobne wlosy! Tylko ze moje farbowane.. Teraz bede farbowac na bardziej czerwony niz rudy ;] A prostuje czasem bo nudno ciagle tak samo ;]]
    Pozdrowka!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania- nie gryzę:) Podziel się się wrażeniami i swoim zdaniem!
Dziękuję/ Thank U :*