czwartek, 17 maja 2012

Hair, part I

Witam. Dzisiaj obiecany post na temat pielęgnacji włosów. Nie wiem, czy wspominałam, ale należę do szczęśliwego grona włosomaniaczek :) Od ponad trzech miesięcy o swoje włosy dbam świadomie. Moim celem jest, aby były zdrowe i wyglądały możliwie najlepiej. Fakt, że są kręcone jest dodatkowym wyzwaniem! Odkąd pamiętam zawsze marzyłam o prostych, gładkich włosach. Moje, niemal każdego dnia miały tzw. "bad hair day", który nie sprzyjał zaprzyjaźnieniu się z nimi. Nawet nie wyobrażacie sobie, jak bardzo złościły mnie wszystkie komplementy na ich temat, każde dotykanie i głaskanie...  Z zazdrością patrzyłam na koleżanki, które mogły tylko przeczesać swoje proste włosy i wyglądać wyjściowo. Ponad rok temu postanowiłam przestać "walczyć z wiatrakami" i zaakceptować fakt, że nigdy nie stanę się posiadaczką idealnie prostych włosów. Moje początkowe starania (a przede wszystkim  ich efekty) postaram się przedstawić Wam w odrębnym poście. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam produkty, którymi pielęgnuję swoje włosy od ponad miesiąca. Zapraszam:


maski do włosów

BingoSpa, maska do włosów z masłem shea i 5 algami
BingoSpa, maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem
Crema Al Latte
Hesh, Maka
Biovax, maska do włosów słabych, ze skłonnością do wypadania
Pilomax Kamille, Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych

produkty do mycia

Szampon Organicum
Green Pharmacy, Szampon do każdego rodzaju włosów z łopianem większym
Mrs. Potters's Balsam Odbudowa i Nawilżenie
Radical, Szampon wzmacniający

odżywki do spłukiwania

Boots, Ultra Moisturising Conditioner 
Green Pharmacy, Balsam do włosów przeciw wypadaniu
Green Pharmacy, Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych

odżywki bez spłukiwania:

Marion, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych ze zniszczonymi końcówkami
Joanna Naturia, odżywka z miodem i cytryną
Yves Rocher, Balsam do końcówek
Joanna Rzepa, serum wzmacniająco-regenerujące

wcierki:

Green Pharmacy, Eliksir ziołowy wzmacniający, przeciw wypadaniu
Green Pharmacy,  Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych
Joanna Rzepa, Kuracja Wzmacniająca
Ampułki Radical, kuracja przeciw wypadaniu
Capitavit, Balsam pielęgnacyjny do włosów


Na zdjęciach nie ma wszystkich produktów, m.in ziół, olei i półproduktów, którym poświęcę osobny post.

Ostatnio przez chorobę dość mocno wypadają mi włosy, stąd tak wiele produktów na przeciwdziałanie temu. W kolejnych postach przedstawię recenzje wszystkich produktów. Niektóre z nich są moi KWC, dlatego chciałbym podzielić się z Wami tymi "perełkami".  Jeśli jakiś produkt szczególnie Was zainteresował i chcecie, abym zaczęła do jego recenzji, piszcie w komentarzach. Wszelkie sugestie mile widziane :)

Pozdrawiam:*

3 komentarze:

  1. Świetna kolekcja cudowne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łohoho, niezła kolekcja, takiej dawno nie widziałam ;) kiedy znowu coś kupię, poczuję się rozgrzeszona, przypomnę sobie, że masz więcej :d
    jak się sprawuje Joanna z miodem i cytryną? chcę ją wkrótce kupić, jak wykończę tą z pokrzywą i zieloną herbatą.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za fantastyczny widok! :D Widze, że jest w blogosferze włosomaniaczka, której nie znałam, fajnie, że dałaś znać, że jesteś :D Wiele pokazanych przez Ciebie kosmetyków ma u mnie swoją recenzję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania- nie gryzę:) Podziel się się wrażeniami i swoim zdaniem!
Dziękuję/ Thank U :*